Post by deudingsingrebat on Feb 14, 2022 23:48:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Battle Cats ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Battle Cats IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelige krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ The Battle Cats 2022 version ▞▞▞
Et ret simpelt, men sjovt taktisk spil, dette spil har Gacha-elementer, men jeg synes, de ikke rigtig påvirker din fornøjelse. Slibning kan dog være en opgave, nogle gange får du efter en sejr en skat, som hjælper dig meget, men jeg har spillet en scene 7 gange, og jeg har stadig intet. Det er en tidsøder jeg tror, anstændigt stof, god musik og en mildt sagt sjov tid, prøv det!
Stadig problem med at gemme data .... Jeg giver stadig én stjernepris. Så tilslut venligst "Play Game" for at støtte kampkattene. Jeg beder dig.
virkelig godt sammenlignet med andre spil, du kan sikkert købe ting, men det er stadig det samme spil, men bedre ting og lidt som en held, når du åbner caples for at faver på, som om du kan vælge en kat for at få mere med kraften eller mindre?
The Battle Cats Gündelik rndm
det tog for lang tid at indlæse, du sidder der i 7 minutter, så er baren færdig, så venter 11 mere. Jeg vidste ikke engang, hvad det var, jeg så det ikke på youtube, og jeg spillede det ikke, så f*k dette spil, det tager for lang tid at indlæs jeg hader det til 999999999999999999 9999999999999999999 999999999999999999 9999999999999999999 miles og tilbage det dårlige
Apple Knight: Action Platformer پرتحرک dnh
The Battle Cats Įprastos temos vuw
jeg elsker det
Sååååååå sjovt.Kattene er så søde😍. Jeg er ikke nået ret langt, men indtil videre er det sjovt. Jeg har ikke oplevet nogen form for fejl eller fejl endnu, så spillet er en 11/10, jeg foreslår virkelig, at jer, der læser min anmeldelse 2, får dette spil! The burglar cats-spillet er ikke særlig godt, det er såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå hellere det bedre.
Jeg havde dette spil, og jeg forberedte mig på at kæmpe mod Frankrig, men mit spil blev afinstalleret, og da jeg downloadede det dengang, måtte jeg starte forfra hele vejen til Korea! Hvor trist! Jeg nød spillet, så derfor gav jeg +1 stjerne! Hvis du hjælper mig vil jeg bedømme 5 stjerner! Du vil have, at alle giver dig 5 stjerner! Farvel
Spillet er sjovt, men det bliver til tider uretfærdigt. Jeg kan sende min stærkeste enhed mod fjenden, og så kan de sende en enkelt fjende og to skød den. I mellemtiden er jeg ikke i stand til at skabe en anden i årevis, mens de fortsætter med at tilkalde deres mest kraftfulde enheder tre gange i sekundet. Edit: THE FLIPPING ELEPHANT IS BS!! DET SKYDER ALT FORAN DEN, OG DET TAGER 50 ÅR AT DRÆBE!!
Dette spil er så godt, men for nylig slettede jeg spillet ved et uheld og mistede alle mine fremskridt på grund af den dumme dataoverførsel, de burde virkelig gøre det, så dine fremskridt opdateres til skyen, så hvis du afinstallerer det og gendownloader det, har du stadig dine data. (Jeg havde også næsten alle uber i spillet, så det gør det endnu værre)
Det er et meget godt spil, men min bror brugte $10,00 på min konto, og dette spil rev ham af på den sjældne billet med 11 forsøg, hvor der står uber sjældne garanteret, og han fik ingen uber sjældne, udover at det er godt. Jeg ville ønske, jeg kunne gøre fem stjerner, men det var $10,00 spildt åh og + skat.
Jeg elsker spillet, men der er et problem, da jeg prøvede at spawne en kat, ville den ikke lade den spawne, så jeg er nødt til at trykke gentagne gange på den, indtil den afføder, det er også det samme, når jeg fuldfører niveauet, og når jeg prøver at opgradere mine katte det samme med butikken, så vær venlig at ordne det.
FANTASTISK SPIL, og til alle de mennesker, der har den sorte boks, dukker op og gav dette himmelske spil 1 stjerne; DET ER EN ULOADET ANNONCE. VED DU IKKE, HVORDAN MAN KLIKKER PÅ EN X-KNAP?? og til alle de 1-stjernede vurderere, DU HAR IKKE SKREVET KODEN TIL NÅR DEN KRASKER, OG DET ER BARE AT DOWNLOAD SPROGENE OG NEJ DET ER IKKE LANGSOM DET ER DIN AFFALDESTELEFON. Anyways, spillet er virkelig nemt, hvis du bare kværner nogensinde så ofte, og jeg fik endda kriminelle kat (jeg ELSKER JJBA) og box cat, andre anime slags katte så generelt fantastiske! <3
Dette spil er sjovt, kattene og andre aktiver er detaljerede, jeg elskede det; men virksomheden har ikke givet mig noget tilbage, ingen e-mails tilbage, intet da jeg skiftede enhed, jeg har dem mit ID-nummer for spillet, men de vil ikke gøre noget. Jeg foragter dem for det, og jeg har brugt et par tusinde på spillet; Jeg ved godt, ikke godt, men jeg nævnte også, at for dem, intet, overhovedet, ingen e-mails, intet, og jeg er grundigt sur.
Det er et sjovt spil at slå tiden ihjel med, men hvis du sletter dette spil og downloader det igen, skal du betale $1 bare for at få dine data tilbage. Jeg ved, at $1 ikke er meget, men jeg kan ikke betale det, fordi jeg er meget fattig og ikke får penge på min telefon så tit, og selv da bruger jeg pengene, så min telefon kan foretage opkald og sms'er, og så tror jeg den funktion er ret dum.
Det er jo et fuldstændig episk spil! Bliver dog hurtigt kedeligt.. Tak for 3 gode år❤
det er et meget sjovt spil. Men når du først har slået måneniveauet i den første fase, forsvinder alle disse kort. nu sidder jeg fast ved at spille igennem stadier med betydeligt højere sværhedsgrader, men den givne oplevelse er næsten ingenting. gør det meget mere en opgave at komme videre. Jeg kan godt lide alle de nye muligheder, efter du har slået det første kort, men jeg forstår virkelig ikke, hvorfor det forsvinder uden varsel, eller hvorfor prisen på alle katte stiger med 50%. det er virkelig min eneste klage
TRO IKKE PÅ HADERNE! Let at lære, uendeligt udfordrende, underholdende og sjovt; Battle Cats er det bedste afslappede spil på Android.
Jeg brugte timer på at spille dette spil, og jeg kunne virkelig godt lide det, men jeg afinstallerede programmet, og i dag, da jeg geninstallerede det, blev alle mine fremskridt slettet, og jeg kan ikke finde en måde at få det tilbage, jeg var sikker på, at koden viste i øverste venstre hjørne ville være i stand til at hjælpe mig med at genoprette de fremskridt, jeg havde, men intet syntes at virke efter som 30 minutters forsøg på at finde ud af, hvordan jeg får alle mine ting tilbage, jeg giver bare op med at spille dette spil, det var fantastisk, mens det varede
Jeg har spillet dette spil i 3 år, og ud fra hvad jeg har oplevet, er det bare et rod med løn for at vinde og kedeligt gameplay. Hvis du spreder penge på dette spil, kan du slå hvert enkelt niveau i dette spil uden problemer. Hvis du ikke gør det, skal du slibe i dagevis for at få det, du vil have. Gameplayet spammer bare dine katte igen og igen. Det er kedeligt og har ingen færdigheder. SPIL IKKE DETTE SPIL.
The Battle Cats Казуални owq
Gemmedataene er ret dårlige, de skal bare være knyttet til din konto og ikke skal overføres og alt det der. Fordi jeg har mistet alle de fremskridt, jeg havde, da jeg havde slettet spillet, bare for at spille et andet spil i et par uger. Vend tilbage for at installere og find ud af, at jeg har mistet mine fremskridt...
Jeg fik spillet kampkatten og tjekkede den gyldne billet og sagde, at den virker, men pludselig, hvad jeg købte noget med $7, sagde den, at den gyldne billet ikke virkede og gav ikke $7 tilbage.
Jeg ville have givet det 5 stjerner, men til gendannelse af mistede konti havde jeg en gammel konto, som jeg mistede dens gendannelseskode og derfor ingen adgang til koden "mine fremskridt var ret gode, men alt er væk for evigt nu"
Et sjovt og vanedannende spil, der har unikke karakterer at bruge og opgradere. Indtil videre er mit eneste problem, at det kan tage evigheder at få energi, og nogle stadier kan fylde meget. Nogle stadier giver dig også meget lidt xp, hvilket får dem til at virke som spild af energi, når du forsøger at komme videre.
Jeg kan godt lide tegneseriekrigsstilen i dette spil. ville ønske du kan vs folk online tho. -2 stjerne bc opgraderer stort set blindt tropper, og faldraterne for ubers er latterligt lave, og det koster $10 for 1 forsøg. 3 stjerner for enkelhed af gameplay og dumt sjove, men kreative tropper med masser af variation.
Det er nemt at spille og stratige på samme tid!
Spillet er tagget "offline" i play store tags. Dette er usandt. Det kræver en internetforbindelse. Spillet forklarer forvirrende lidt i begyndelsen. Og karakterbeskrivelser er mere optaget af skæve og åh-så-vittige vittigheder i modsætning til faktiske nyttige oplysninger. Selve gameplayet er gentaget, og ventetiderne for energigenindlæsninger er noget af det værste, jeg har set endnu. Mest takket være hvor absurd høj brugen er for niveauer, selv i det tidlige spil. Spiller stadig, men... øh.
Grafik er fantastisk og er let at lære kontrolmæssigt. Der er så mange gode ting ved dette spil og at tro, at det er gratis. Denne spilkunst er en af mine yndlingskunststile. Det eneste, jeg hader, er det faktum, at der dybest set ikke er nogen lagring af dine fremskridt, hvis du sletter og gendownloader appen. (Afinstalleret Battle Cats på grund af lagringsproblemer, geninstalleret noget tid senere, skulle helt genstarte eller betale $0,99 for en startpakke), ville ønske, at der var en form for redning. Lidt stinkende.
JEG ELSKER DET☺☺ Folk elsker dette spil (inklusive mig), fordi det først og fremmest er episk. Hvordan kan et meget simpelt spil om katte være episk, spørger du? Nå, det jeg elsker ved The Battle Cats er, at der er forskellige typer bosser, fjender, minibosser og mere.
et godt spil
Jeg er lige begyndt at spille I DAG, og jeg ELSKER DET allerede! Jeg behøvede ikke engang at bruge EN PENNY, og jeg er allerede overmandet! Det kræver meget downloadplads, men det er det hele værd! Det er en fantastisk måde at bruge tid på, når du keder dig, så hvis du keder dig meget, anbefaler jeg at prøve dette spil! Jeg sætter stor pris på, at udviklerne tydeligvis brugte så meget tid på dette spil, for jeg har ingen problemer med dette spil en gang nogensinde!😁(Også kattene er søde, sjove eller bare ligefrem underlige!) 😁
Jeg ville give det 5 stjerner, fordi jeg elsker dette spil, men jeg ville ønske, jeg kunne spille det mere. Kortene er for dyre på energi at spille, og det tager minimum 2 timer at lave 1 kort, hvor kampen varer mindre end 2 minutter at køre. Medmindre du bruger penge på energien ser frem til 1 spil hver 2. time
Mine eneste få problemer er, at enheder ikke har læsbar statistik, buffs fra treasure beskriver ikke deres nøjagtige effekt (jeg var nødt til at slå op, at 100% Cannon-opladningstid tager 5 sekunder pr. buff), effektive caps for færdigheder som Study (hvilket er 9, btw), sværhedsgraden stiger super hurtigt mellem niveausæt, og denne sidste opdatering går ikke igennem, uanset hvor meget plads jeg har på min telefon. Bortset fra det elsker jeg dette spil, et perfekt tidsspilder mellem klasserne.
The Battle Cats Įprastos temos vuw
The Battle Cats 캐주얼 게임 xij
Dejligt koncept, og mikrotransaktioner er overprisede midlerne til at få kattefoder, i det mindste i det første ben. Du kan et stykke kattefoder for at se en 30 sekunders tilføjelse, det tager 30 at genopfylde dine energibarer. En enkelt lodtrækning for en kampkat er 150 dåsemad og bortset fra tilfældige 5 til 20 dåser ved at se på din nyeste kat. Jeg er bare ikke imponeret. Jeg nyder spillet, men fremadrettet vil det kræve et drastisk fald i omkostningerne for at støtte spillet økonomisk.
Hej dette er et godt spil, og jeg støtter ponos-selskabet, men jeg vil gerne fortælle dig noget... nekoluga-kattene er enorme og massive, men deres hk og skade er så lav, og jeg ved ikke hvorfor, og ja, jeg har dem udviklet, hvis du kan, giv dem gerne 10k hk, tror jeg og måske 6k skade, fordi min og nekoluga kun gør 3k til basen og ja, den er 70 fod høj, så den gør ikke siden, fordi darktanyan gør fr gerne 7k, men lav venligst disse kæmper mere realistisk.
Fantastisk søgemaskine, virkelig hurtig og arbejder 10/10 gange for at finde mig, hvad jeg vil!
Generelt er det et godt spil, men det siger, at energien ikke vil blive genoprettet, fordi jeg ændrede tiden, men jeg ændrede ikke tiden. Hvis dette ikke er rettet, sletter jeg.
Hej mor
Dette er et nioce spil, forhåbentlig finder du det fantastisk, jeg vil vædde på, at du vil LOL jeg kan lide denne app, fordi den får tiden til at flyve afsted også for ikke at nævne derovre 💯 katte du kan have i spillet, så du ved, at du vil have det godt spiller. Jeg håber du har det sjovt lol
The Battle Cats 캐주얼 게임 xij
Selvom det bliver kedeligt at lave kapitlerne. Der er tonsvis af katte at få, og flere andre niveauer som legender (låst op efter at have slået kapitel 1) fik også lige min første uber i går
Dette spil er meget godt, det er en meget enkel idé, der giver en masse til det med mange forskellige niveauer, der aldrig føles uretfærdigt, hvis du ved, hvad du laver, og meget gratis at spille venskabeligt, bestemt værd at downloade.
Det er sjovt, men jeg fik en ny telefon og overførte alt inklusive alle mine e-mails. Og det gemte ikke mine fremskridt eller lod mig få mulighed for at hente det.,
Få ikke dette spil, hvis du ikke har planer om at bruge nogen penge, for ærligt talt er det alt, dette spil handler om, at kattefoder er alt for dyrt, og indkaldelsessatserne er de værste, jeg nogensinde har spillet i noget gacha-spil, det koster omkring 50 dollars for at lave en multi-summon sammenlignet med f.eks. dokkan-kamp, hvor det er meget billigere, og der er langt til mange uber-katte, som du ikke får på grund af summon-hastigheden, og du kan ikke komme videre i spillet uden at have visse katte (ubers) ærligt fastsætte prisen/taksterne
Dette spil er forbløffende, sværhedsgradskurven er ret stejl, men der er meget tid, der brænder, og det er sjovt at afspille baner med langt stærkere katte end før, og hvis du taber et niveau, kan du komme tilbage senere, når du har adgang til stærkere katte. Nogle eksempler på det er stadier som ogre Island, hvor min cyborgkat på niveau 40 ikke var i stand til at dræbe en fjende, der kan ødelægge alt hurtigt, men jeg kom tilbage og vandt efter at have øget niveaugrænsen fra niveau 40 til niveau 50, og jeg vandt, nice ooh new normal kat