Post by saureabgalldesur on Feb 19, 2022 19:38:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Nibblers ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Nibblers IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig ressource ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Nibblers 2022 version ▞▞▞
Forsinkelsen er forfærdelig. Spillet tager evigheder at indlæse og fryser.
fedt spil, men blev højere i niveauer og kunne ikke bestå det.
Et andet koncept end al den anden kedelige frugt, slik osv. matchende spil, også sødt og de begrænsede træk gør det svært at bestå et niveau
Jeg redigerede min anmeldelse, fordi efter at have slået niveau 2900 fik jeg en kort besked om, at spillet nu var slut. Jeg har ikke spillet det siden. Det var mit foretrukne telefonspil. Nu er den død.
Elsker det
Den bliver hængt igen og igen
Det plejede at være et fantastisk spil, men i et stykke tid tager det en evighed at indlæse. Sådan 5 minutter. Ret dette, ellers bliver det fjernet.
Ærgerligt at du holder op med at lave niveauer
🙌
Dette spil plejede at være sjovt, nu er det forfærdeligt. De matchende 4, 5, T eller L figurer giver ikke altid belønninger. At forbinde nibblere sammen tager flere træk væk, så der er ingen reel fordel. Dråben var i dag. Jeg kunne godt lide 2 felter med at have bingopladen fyldt med 2 dage tilbage. Spillet blev opdateret, og nu er bingopladen nulstillet med 20 minutter tilbage. Downhill dækker det ikke.
God kamp
గుడ్
mine spil bliver ved med at fejle
Elsker dette spil. Det er så sjovt, at når du først starter, vil du ikke holde op. Tak for at gøre dette spil tilgængeligt.
Dette er det bedste spil, jeg har spillet, masser af chancer for at få belønninger for at hjælpe på svære niveauer.
Jeg kan godt lide dette spil. Det er så sejt og fantastisk, og når du når det sidste niveau af kortet, har det en bosskamp. Cheferne er: Big Liz, Turtleneck, Rattlehead, Crocagater, Drygon, Rumbledilo, Flappydactal, Bambarlo, BigTooth, Battlerock, Hothead, Thornzila, Fun Gus, Corcobana, Wizard Lizard/Lizard Wizard og Treasure Lizard.
App'en går i stå, når den åbnes eller fryser og bliver et problem. Gratis spin virker nogle gange ikke, og at bruge dine gratis værktøjer fryser også. Vær rart, hvis det blev rettet
Jeg ville give en højere vurdering, hvis spillet ville rette fejlene. Begynder at halte og fortæller mig, at jeg skal opdatere, fordi jeg ikke har nok niveauer til at deltage i turneringen. Jeg er på niveau 1928! Der er ingen tilgængelig opdatering! Ret venligst, og jeg vil give en højere vurdering!
Det er vanedannende og sjovt, bedst af alle matchende spil!!!!
Jeg har spillet dette spil i årevis. De vil ikke tillade mig at starte spillet på niveau 1. De andre spil giver mig et valg om at fortsætte, hvor jeg slap, eller spille som gæst. Det giver mig mulighed for at starte spillet på niveau 1. Elskede spillet, de skruede op
Okay
Jeg nød virkelig dette spil, indtil det tog over 5 minutter at indlæse.
Når det virker
Fungerer ikke korrekt
Jeg kunne virkelig godt lide det, men efter opdateringen åbner nibbles ikke, og jeg kan ikke spille. Jeg er meget skuffet. Download det igen, og det er langsomt og fejler.
Fruit Nibblers Rompicapi paut
Toy Army: Draw Defense Strategia hga
Spillet hænger konstant. Jeg har gennemført de sidste 3 turneringer, men aldrig modtaget nogen belønninger. Meget skuffende. Jeg er på niveau 1586, har aldrig haft problemer som dette før ....
Jeg kan godt lide dette spil, men det tager så lang tid at indlæse! Hvorfor....
Niveau 34 er umuligt med det antal træk, du får.
Jeg elsker dette spil, men forsinkelserne og forsinkelsen med indlæsning gør det næsten umuligt at spille længere. Ret venligst!
Fruit Nibblers Câu đố rfdr
Jeg har ikke spillet dette i over 4 måneder, udelukkende fordi jeg ikke kan bestå niveau 1338. det er kedeligt nu. Jeg ønsker ikke at købe en booster eller oprette forbindelse til Facebook for at få belønninger, der faktisk kan hjælpe mig med at klare dette niveau. Jeg elskede dette spil, men nu keder det mig bare. groundhog day kommer til at tænke på!!!!!
Elsker spillet, men spillet fryser eller holder bare op med at fungere hele tiden. Hvis ikke for det problem ville det være mit yndlingsspil.
Meget meget langsom indlæsning. Kontaktede udviklerne flere gange for at rette til ingen nytte. Fantastisk spil, men når det tager evigheder at indlæse, er det IKKE SJOVT!
Jeg elsker sværhedsgraderne.. Fik mig til at tænke dybt
Godt arbejde fantastisk spil, fik hendes husbond ind i det... ikke tilfreds med indlæsningen af spillet, meget langsom og irriterende hendes mand afinstalleret på grund af frysepunktet. Trænger til at blive rettet..
Jeg kan virkelig godt lide, hvor glatte og søde nibblerne er, men spillet er virkelig kedeligt, det er bare en rip off af candy crush bare med flere søde power-ups.
Fruit Nibblers Câu đố rfdr
Det konstante råb om penge gjorde dette spil uspilleligt. Det sjove slutter kort efter, at du konstant skal begynde at bruge penge for at komme nogen vegne.
Jeg er nødt til at slette dette, det bruger for meget data.
Kynisk, nuttet, genert
Ikke dårligt
Fantastisk spil
Den nye opdatering virkede ikke, har stadig brug for mere tid til at åbne spillet, forsinkelse og langsom
Sååååå..Er der en grund til, at jeg er på niveau 60 og ikke kan spille niveauet?..Jeg har opdateret spillet og det hele..Ville give det mere ⭐hvis jeg kan spille færdig!!.. Hvis jeg kan ikke fortsætte spillet.....#AFINSTALLER
Fruit Nibblers Rompicapi paut
Godt spil... udfordrende..endnu ikke grådig for udviklere til at tage dine penge til fremskridtsniveauer. Grafik er også behageligt. Godt spil generelt. Værd at downloade.
God jul og lykkebringende velsignet nytår fremtiden 2021
Efter at have spillet dette i et par år ændrer det sig aldrig. Du får ikke ekstra spil eller daglige boostere som andre spil, medmindre du køber dem. Tror dette spil bliver virkelig overset, da det kunne gøres til et meget mere spændende spil!! 😢
Godt spil
Spillet har et par fejl, der skal rettes for at få spillet til at spille en bedre exp. Det første ville være første gang, at spillet indlæses fra spilskærmen. Det forsøger at indlæse til mange dele af spillet på samme tid, hvilket får spillet til at fryse og ikke reagere i flere minutter. Dette sker også mellem spilniveauer. Anden ulempe er antallet af gentagne niveauer i den almindelige spiltilstand, der hævder, at de er nye niveauer.
Det var sjovt, men nu læsser det sjældent, det sætter sig fast. Jeg har en Nokia 8 med 6gb ram, og dette er den eneste app, der ikke kører ordentligt ----- Vidunderlig tid til at rejse, du vil ende med at elske de grinende firben, der bliver ved med at blive sparket af.
Jeg ender med at spilde mere tid på at "se" annoncer for gratis boostere, end jeg rent faktisk gør med at spille spillet. Alt i alt ikke et dårligt spil.